Pytania?

Mamy odpowiedzi

Jak wystąpić o pożyczkę?

Dlaczego mój wniosek został odrzucony, chociaż zostałem(am) zaakceptowany(a) jako klient?

Uzyskanie pozytywnej decyzji na udzielenie pierwszej pożyczki oznacza, że zostały spełnione warunki wstępne udzielenia pożyczki. Niemniej jednak przeprowadzamy osobną kontrolę wypłacalności dla każdego wniosku o pożyczkę, sprawdzając na przykład różne bazy danych z informacją kredytową. Jeśli Twój wniosek został odrzucony, oznacza to, że w chwili obecnej nie spełniasz kryteriów wymaganych do otrzymania pożyczki. W takiej sytuacji skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać więcej informacji.

Co to jest weryfikacja tożsamości i dlaczego jest konieczna?

W celu zapewnienia bezpiecznej obsługi wszyscy nasi klienci muszą przejść weryfikację tożsamości po zarejestrowaniu się w naszym serwisie. W takim przypadku należy dokonać weryfikacji konta bankowego online.

Jak mogę ubiegać się o pożyczkę?

Aby uzyskać pożyczkę, musisz być zarejestrowanym użytkownikiem i mieć konto w naszej witrynie. Rejestracja w naszej witrynie internetowej jest połączona ze wstępną procedurą składania wniosku o pożyczkę, która w sumie zajmuje nie więcej niż 10 minut.

Jeżeli masz już konto użytkownika i korzystałeś(aś) wcześniej z naszych usług, musisz tylko wypełnić wniosek o pożyczkę. Wybierając odpowiednią kwotę pożyczki i termin spłaty bezpośrednio na stronie głównej naszej witryny internetowej. Później składanie wniosku trwa tylko parę minut.

Więcej informacji na temat procedury występowania o pożyczkę znajdziesz w dziale: Jak to działa naszej witryny.

Jakie kryteria muszę spełnić, aby ubiegać się o pożyczkę?

Jako odpowiedzialny pożyczkodawca rozpatrujemy dokładnie każdy wniosek. Aby spełnić warunki uzyskania pożyczki, musisz mieć stałe dochody, ukończone co najmniej 18 lat, legitymować się dowodem osobistym, dysponować własnym numerem telefonu komórkowego i pomyślnie przejść kontrolę wiarygodności kredytowej w Creditstar. Cenimy sobie prawdomówność klientów, toteż bardzo ważne jest podanie prawdziwych danych podczas rejestracji.

Kiedy mogę ubiegać się o pożyczkę?

Wniosek o pożyczkę można złożyć w dowolnej chwili. Wnioski są rozpatrywane w godzinach pracy naszego działu obsługi klienta.

Ile pieniędzy mogę pożyczyć?

Jako osoba ubiegająca się  o pożyczkę w Creditstar możesz wystąpić o nawet 25 000 zł na okres 36 miesięcy.

Ogólne informacje o naszym serwisie pożyczkowym

Jak chronione są moje dane osobowe?

Posługując się danymi osobowymi naszych klientów zawsze przestrzegamy prawa i stosujemy najwyższe standardy bezpieczeństwa. W tym celu wykorzystujemy światowej klasy technologie i rozwiązania informatyczne. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Creditstar nie podaje informacji o klientach osobom trzecim, w tym ich znajomym i członkom rodziny.

Otrzymanie i spłacenie Twojej pożyczki

Spłaciłem(am) pożyczkę, ale otrzymałem(am) monit o zadłużeniu. Dlaczego?

Dziękujemy za spłatę zadłużenia. Nasze bazy danych mogą nadal wykazywać zadłużenie, jeżeli na przykład podano błędny numer referencyjny lub dokonano wpłaty po terminie. W takiej sytuacji, jeżeli masz jakieś pytania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Co mam zrobić, jeśli nie mogę dotrzymać terminu spłaty?

Jeśli nie możesz dokonać spłaty w terminie, prosimy o kontakt z naszym działem windykacji pod numerem telefonu 22 307 51 53 lub adresem e-mail: [email protected]

Gdzie znajdę informacje o spłacie pożyczki?

Spłaty pożyczek można realizować na podstawie salda zadłużenia, które wysyłamy pocztą elektroniczną przed ustalonym terminem spłaty. Więcej informacji znajdziesz po zalogowaniu się na swoje konto użytkownika. Podanie prawidłowego numeru referencyjnego w poleceniu zapłaty zapewni szybki wpływ środków na właściwe konto.

Czy mogę spłacić pożyczkę przed terminem?

Tak, pożyczkę można spłacić wcześniej w dowolnej chwili przed terminem.

Kiedy pieniądze zostaną przelane na moje konto?

Po przyznaniu pożyczki środki są z reguły przesyłane na konto klienta jako płatność wewnętrzna w ramach tego samego banku. Ta transakcja nie powinna trwać dłużej niż 15 minut, ale w różnych bankach bywa różnie, co zależy od ich wewnętrznych zasad.

Znalazłeś to, czego szukałeś?

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?

Obsługa Klienta   Pon-Pt 8:00-18:00